Långklänning i sommarnatten

Hej,
Här är bilderna som Iisa och Jenni fotade på mig. Bilderna på dem har jag lagat ut redan, så om ni vill se dem så scrolla neråt. Blev riktigt bra vad jag tyckte. 
 
Idag blir det träning på kvällen. Just nu sitter jag och väntar på att Iisa skall vakna. Sen får vi väl se vad vi hittar på. Igår på kvällen fotade vi vid äppelträdet. Så bilderna från det skall jag redigera. Annars blir det väl bara mest chillas. 
 
Men imoron smäller det. Skall flyga till Paris med familjen. Skall vara där från torsdag till tisdag. Mamma lovade mig att om jag läser franska i högstadiet åker vi till Frankrike efter nian. Ska bli så kul! Vet int om jag har wifi där så får se om det blir något bloggande. Kanske några tidsinställda inlägg. Men ha det bra!
Kram Lumia♥
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Frida Christina

Tack så mycket sötnos, fin klänning!

Svar: Tack :)
lumia puhakainen

2014-06-04 / 16:55:39
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/frida.christina

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar: