Dansande på vita rosor

 Hej,
 
Bilder från när vi gick ut nian, det har snart gått 2 veckor av sommarlovet. Det känns som jag hunnit göra otroligt mycket. Gillar faktiskt min klänning grymt mycket tycker den lyfter fram mina ögon så bra.
 
Ja, iallafall idag har jag tränat och dragit en träning, var riktigt roligt gjorde lite annorlunda saker en vi annars brukar. Har också varit med Amanda. Vi såg det nya avsnittet av pll, grymt bra! Hoppas det fortsätter lika bra. Sog också Catching fire, man kan inte se den för många gånger. Älskar filmen. Väntar så grymt på att den sista delen skall komma. Under resan läste jag nästan klart den sista boken har bara ett kapitel kvar. Böckerna är också super!
Kram Lumia♥
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar: